Felleverans
Om du mot all förmodan skulle få en vara som du inte beställt kontaktar du vår kundtjänst, bestallning@anithaschulman.se, så hjälper vi till med att returnera varan.

Transportskada
Om kunden upptäcker skador på paketet skall kunden omedelbart anmäla detta till postkontoret och göra en skadeanmälan. PAR Anitha Schulman  rekommenderar kunden att inte hämta ut ett skadat paket då skadan ej längre kan hänvisas som en transportskada när paketet är uthämtat. Om kunden inte upptäcker skadan förrän paketet är öppnat, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall kunden kontakta dem och göra en skadeanmälan (senast 7 dagar från mottagandet).

Allmänt om Ångerrätt/Öppet köp och Bytesrätt
Hos PAR Anitha Schulman har du alltid 14 dagars öppet köp och 14 dagars bytesrätt i webshoppen. Du kan alltså returnera varan inom 14 dagar från det att du tagit emot varan och få tillbaka beloppet du betalt. Varan skall vara i oförändrat skick, d v s får inte vara använd men får givetvis ha packats upp och kontrollerats försiktigt. Varan skall returneras i originalförpackningen eller motsvarande och det är viktigt att varan kommer till oss i oskadat skick. Kunden står för fraktkostnaderna i samband med denna typ av returer.

Avbeställning
Om kunden önskar att avbeställa en lagd beställning ska detta ske så snart som möjligt genom att kunden kontaktar PAR Anitha Schulman på bestallning@anithaschulman.se Om kundens beställning redan har hunnit bli expedierad är det ej längre möjligt att avbeställa varan/varorna och kunden är därmed skyldig att motta sin beställning. Om kunden därefter ångrar sitt köp gäller ordinarie villkor för Ångerrätt och Returhantering. Avbeställningen gäller från det att kunden har mottagit en bekräftelse gällande avbeställningen från oss på Anitha Schulman Innovation AB.